قند ناشتا 86 خطره ؟
تیروئید 4 پرکاره یا کم کار؟؟؟

۳ پاسخ

تیروییدت هیه؟؟اگه کم کاربیت بیانیان ناشتا طوری سور لگل هنجوین بخو

ن عزیزم ۸۶ خوبه تیروییدم فک میکنم کم کارباشه

کم کار
ن‌عالیه قند

سوال های مرتبط

مامان ماهورا خانوم مامان ماهورا خانوم ۱ سالگی