قند ناشتا برای کسی ک دیابت نداره، باید چندباشه؟؟

۴ پاسخ

بین ۸۰ تا ۹۰

تا 90 اوکیه

معمولا از ۹۰ نباید بیشتر باشه

بین ۷۰تا۹۰باید باشه

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۲ سالگی
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری