به من گفت دو ساعت باید از آخرین شیرش گذشته باشه که گذشت تو همون ازمایشگاه نشستم
به من گفت سه چهار ساعت ناشتا باشه
من فردا پسرمو میخوام ببرم چکاب کامل از مامانای اینجا پرسیدم گفتن اگه توی ازمایشش قند نداشته باشه لازم به ناشتایی نیست قندم داشته باشه دو ساعت ناشتا بودن کافیه
بازم از ازمایشگاه بپرس خیالت راحت باشه
لازم نیس اگه آزمایش قند نداره
۲ ساعت دیروز دادم این ازمایش بخاطر کلسیم و قند بهتره ۲ساعت چیزی نخورن
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.