کم خونی تو شیردهی طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

اگه گرفتی دیگه شیر نده چون شیرت خاصیتی نداره فقط بدنت نابود میشه

باید ویتامین اینا مصرف کنی دیگه اگه خودت کم خون باشی شیرت بی کیفیت میشه بچتم کم خون میشه
من خودم کم خونم دخترمم کم خونی گرفته

کلا بدن یکم افت می‌کنه باید برسی ب خودت ک کم خونی نگیری ولی اگر ب خودت نرسی کم خونی میگیری و اره طبیعیه چون بچه ازت تغذیه می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی جان مامان فسقلی جان هفته نهم بارداری
مامان رایان 
رادوین مامان رایان رادوین ۱ سالگی
مامان امید مامان امید ۱۷ ماهگی
مامان مهند کچولو 🤤 مامان مهند کچولو 🤤 ۱ سالگی