خانما بچم کم خونی شدید داره؟

تصویر
۵ پاسخ

آره همه فاکتورای خونش پایینه فریتین هم که ذخیره آهنه ۸ونیمه باید خیلی بیشتر باشه اسفناج عدس و قطره آهن روزی دو سی سی بده یا قطره ای بگیر که آهنش ۱۴باشه بازم حتما به دکترش نشون بده اشتها و رشدش خوبه؟

هموگلوبینش ۱۰ هست. کمه؟ باید چند باشه؟ مال دختر من ۹ بود

کم خونی شدید هم نیستش عزیزدلم ذخایر اهنش پایین گلم دکتر بهش مکمل میده نگران نباش عزیزم

آره برای پسرمنم ۸هست

فکر کنم

سوال های مرتبط