کیا تو هفته من دستشویی ایرانی استفاده میکنن؟؟ اذیت نمیشید؟؟

۱۳ پاسخ

من از فرنگی چندشم میشه از اول ننشستم

اذیت که داره ولی دیگه مجبوریم من خیلی خیلی خیلی بدم میاد ازفرهنگی

من از اول فرنگی نشستم

من از اول تاالان ایرانی استفاده کردم و راحت ترم

وای خیلی سخته ما فرنگی نداریم از همون اول ب رفتم صندلیشو گرفتم الان خیلی راحتم جایی برم اصلا نمیتونم برم دسشویی خیلی بهم فشار میاد دستمم نمیرسه

هنوزم استفاده میکنم راحتر از فرنگیه

منم دستشویی ایرانی استفاده میکنم
ولی خیلی اذیتم
میخام دستشویی فرنگی بخرم

من فرنگی نمیتونم واقعا خوشم نمیاد منم ایرانی استفاده میکنم ولی می‌دونم فشار میاد

من عزیزم نه بد نیست دکترم گفت اگه فرنگی استفاده کنم چسبندگی پیدا می کنی

پدرم دراومده خیلی ازیتم اصن شلوار نمیپوشم وقتی میرم دستشویی

من همیشه حتی الان ۳ روزه ک سزارین شدم بازم از توالت معمولی استفاده میکنم
اصلن تو بیمارستانم از فرنگی استفاده نکردم

نباید استفاده کنی به کیسه آب و جنین فشار میاد

من فرنگی دارم ولی زیاد دوس ندارم و نمیشینم

سوال های مرتبط