تاکی نمیشه به پهلو بخابی وقتی سزارین میکنی

۵ پاسخ

والا من ۲۵ روزع زایمان کردم تو بیمارستان بهم گفتن راحت میتونی به پهلو بخوابی اونجا مامانایی هم بودن رااحت بعد اولین راه رفتن بع پهلو خوابیده بودن

من از همون روزی ک بیمارستان بودم خابیدم😂

راستی نمیدونیدچندروزبعداز زایمان میشه قرص چاق خورد🥴😁
من خیلی لاغرشدم میخوام تاعروسی داداشم انشاالله یکم ازحالت مرده متحرک دربیام😅

من همینجورکه افتاده بودم مامانم بچه رومیاوردکنارسینه ام بهش شیرمیدادم
بااینکه لاغرم تا۱۰روز اول نمیتونستم بخودم بیام

چهار روز

سوال های مرتبط