چقدر بعد سزارین پهلو به پهلو میشه شد؟

۶ پاسخ

من بعد۱ماه به پهلوشدم کش میومدپوست شکمم دردداشت همش به پشت خوابیدم بعدکم کم به پهلوشدم

بزار هی بسم الله بگی بعد کم کم بدنت خودش بهت میگه 😂 ما هنوزم میریم رو پهلو حواسمون می‌دیم زیاد نریم پایین تر ب شکم فشار بیاد

نینی حالش خوبه؟ کدوم بیمارستان سز شدی

من همون موقع راه رفتم برگشتم رو تخت به پهلو شدم دیگه کم کم خسته میشدم یواش ب پهلو اونوری میشدم

هنو زود هروقت دیدی میتونی انجام بده اما فعلا زود

نی نیت چطور شد عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی