بعد سزارین بعد چند روز میشه به پهلو خوابید؟

۶ پاسخ

هر موقع خودت تونستی

من شبش ب پهلو بودم

الان خیلی زوده نمیشه اصلا فشار میاد

من بخیه هامو کشیدم یکی دو روز بعدش یواش یواش بالشت هم میزارم وسط زانوهام
خیلی بد بود دردام من و جرات نمیکردم

همون روز اول

من از همون روز سوم چهارم سعی کردم هی کم‌کم رو پهلو باشم تا راحت شد برام

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی