۷ پاسخ

فقط طبیعی
تا اومدی خونه رو شکم بخواب🤣

من ۹روزه سز شدم میخابم

مامان نویان میشه لطفا پیشنهاددوستی من رو قبول کنی درمورد دکترت سوال داشتم

خواهرم سزارین شد از روز چهار و پنجم کم کم رو ب بغل خوابید

هر وقت که تونستی درد نداشتی

من از روز هشتم نهم میخوابیدم اما یکم درد داره

هرمدلی راحترهستی بخواب که بخیه هات فشارنیاد من که فک کنم تایکسالی به پهلونخوابم 😄

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی