۱۶ پاسخ

هر موقع بتونی

سه قلوهات خوبن؟؟؟؟از دستگاع در نیومدن

وا من همون دیقه اول ب پهلو خوابیدم

من بعد اینک بخیه هامو کشیدم‌تونستم

من کلا صاف میخابیدم دکار گفت باید ب پهلو بشی وگرنن خشک میشع ولی باز نمیتونسم حتی تا شیش هفت روزم از رو تختم نمیتونسم بلند شم بنی شب میخابیدم صب نمیاونسم بلند شم شوهرم از کمرم میگرفت بلندم میکرد

من همون شب تو بیمارستان خوابیدم هر وقت خودت بتونی بخاب گلم

هروقت خودت خونستی معمولا بعد ۵ ۶ روز میشه

من بعداز ۱هفته تونستم

ولی*..

من چهارروزی میشه ک روی پهلو راست میتونم. ولس هنوز پهلو چپ نمیتونم

منم امروز تونستم به پهلو راست بخوابم

من از شب اول سعی میکردم حتی چند ثانیه ب پهلو بشم
بعدش بعد از یک هفته پشتم بالشت گذاشتم و ب پهلو شدم
بعد ۱۲روز راحت ب پهلو خوابیدم

من بعد ۶روز تونستم اونم فقط پهلو راست
سمت چپم خیلی درد میکرد

من بعد نه روز تونستم

من از همون شب اول خوابیدم

تقریبا ی هفته

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی