۳ پاسخ

هر موقع که خودت بتونی من از فرداش به پهلو خوابیدم چون میخواستم شیر بدم راحت تر بود

من شبش چون کمرم خیلی درد گرفتم انگار راحت ترم رو پهلو

من همون فرداش رو پهلو هم میخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی
مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی