مامانای ک سزارین کردین تا کی نمیشه به پهلو خوابید ؟

۱۷ پاسخ

حالا اینهمه مدت بارداری مجبوریم به پهلو بخوابیم، چند روز هم طاقباز 😁

من از ۳ ساعت بعداز عمل، به پهلو خوابیدم. چون دیسک کمر داشتم طاق باز نمیتونستم

من ۱۵ روز بعد

والا از توی بیمارستان گفتن به پهلو بخواب شیر بده منم خوابیدم چیزی نشد

والا من دو سه روز به پهلو خوابیدم تا الان
مگه نباید می‌خوابیدم 😅

تا بخیه هاتو بکشی

میشه

من از شب دوم خوابیدم الآنم دمر می‌خوابم

من ۱۲روز بعدش تونستم.

بستگی به بدن هرکسی داره
من تا چند روز بعد کشیدن بخیه ها نمیتونستم

مگه نمیشه؟
من از ۴-۵ روز بعد به پهلو خوابیدم
واسه دردش میگی یا نباید خوابید؟

من بعد کشیدن بخیه هام تونستم به پهلو بخوابم بازم بستگی به خودت داره

عه
من ک فقط پهلو میخابیدم ک دخترمو ببینم و راحتترم بلند شم

بعد کشیدن بخیه ها

۵روز بعدش میتونی

هفته دوم اوکی میشی

چرا ب پهلو‌نمیخابی؟

سوال های مرتبط

مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی