خانومای سزارین کی میشه به پهلو خوابید؟

۸ پاسخ

من بعد ۶روز بادرد زیاد خابیدم بالشت گذاشتم اینور اونورم

از روز دوم من خوابیدم تو بیمارستان

من از روز۷ب بعد دیگه ب پهلو میخوابم

سلام عزیزم. بعد کشیدن بخیه دیگه کم کم سعی کن

من بعداز ۴۰روز

هروقت بتونی امتحان کن

من ک چهار پنج روز بعدش خوابیدم

منمه بعد ۲۰ روز نمیتونم هنوز بخوابم

سوال های مرتبط

مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی