سلام میشه جواب بدین
تو سزارین میشه به پهلو خوابید

۶ پاسخ

من میخوابیدم،درد داشت ولی دورم بالشت میزاشتم زیر شکمم هم بالشت کوچیک‌میزاشتم بهتر بود

‌من میخوابیدم اذیت میشدم یعنی دردم میومد

آره عزیزم اگه اذیت نمیشی

وای درد داره من نمیتونم

وای درد میاد

اگه اذیت نشی آره

سوال های مرتبط

مامان ماهد مامان ماهد ۱۵ ماهگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی