۳ پاسخ

ایراد نداره دارو سرما خوردگی میتونی بروفن بخوری برا درد و آموکسی سیلین
چرک خشک کن
من ی دوره مريض شدم دکتر ی چرک خشک کن بهم داد تاحالا ندیده بودم ن خورده بودم‌گفتم شیر میدم سنشون پرسید گفت عیب نداره فقط داروها آرامبخش و اینا نباید مصرف بشه

الان دیکه بزرگه میتونی همه چی بخوری

برا بچه بزرگتر از ۶ ماه داروها مجازه

سوال های مرتبط

مامان 🧒🏻👧🏻🩵🩷 مامان 🧒🏻👧🏻🩵🩷 ۲ سالگی