تو ریحانه ای؟!
من که هیچوقت از ناخن و مژه گذاشتن خوشم نیومده .. همیشه لاک میزنم
من کوتاهه بلند نمیتونم قبلاً دو سال پیش میذاشتم بلند اما الان نه
تو عکس رنگش شرابیه
نازشده مبارکه
چقدربلنده
خیلی بلنده. کوتاهتر قشنگ تر میشد
خیلی بلنده
مبارکه عزیزم خوشگله
قشنگ و شیک البته تو عکس قرمز نیس
مبارکه عزیزم اذیت نمیشی یا بچه من اصلا نمیتونم چه کوتاه چه بلند
ومنی که اصلا ناخن دوست ندارم🤭
ازین زاویه قشنگ تره. مبارکت باشه
مبارکه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.