۱۴ پاسخ

تو ریحانه ای؟!

من که هیچوقت از ناخن و مژه گذاشتن خوشم نیومده .. همیشه لاک میزنم

من کوتاهه بلند نمیتونم قبلاً دو سال پیش میذاشتم بلند اما الان نه

تو عکس رنگش شرابیه

نازشده مبارکه

چقدربلنده

خیلی بلنده. کوتاهتر قشنگ تر میشد

خیلی بلنده

مبارکه عزیزم خوشگله

قشنگ و شیک البته تو عکس قرمز نیس

مبارکه عزیزم اذیت نمیشی یا بچه من اصلا نمیتونم چه کوتاه چه بلند

ومنی که اصلا ناخن دوست ندارم🤭

ازین زاویه قشنگ تره. مبارکت باشه

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان صدف و مروارید مامان صدف و مروارید ۲ سالگی