بچه #شیرخشک #نی نی #واکسن #بارداری#زایمان #

تصویر
۲ پاسخ

ببین برای پسر منم گفتند ضعیفی داره تو خانواده ما ارثی هست و به من گفت سالی یکبار بیار چون خودم عینک میزنم بهتر چکاپ بشه
حالا اگر شک داری دکتر دیگه ببر ببین اون چی میگه مطمئن بشی

منظورش اینه که نیازی به عینک نداره اما بهتر هر سال برای چکاپ بری

سوال های مرتبط