#بارداری #زایمان #پوشاک #نی نی #کوفت

تصویر
۷ پاسخ

با دخترت برو ارایشگاه..منتظرش نباش

زنگ بزن بشورش و پهنش کن

مرد بی خاصیت من هم کاش ...

وای حق داری متنفرم از اینایی ک بعد ازدواج تازه با خونوادشون اشنا میشن انگار😒

خب اگه مرده بود چجوری زندگی میکردی؟الانم همونجوری زندگی کن
عصبانی نباش عزیزدلم خودت رو پا خودت وایسا و قوی باش
فک کن وجود نداره اونوقت چجوری میرفتی ارایشگاه؟

این که براش ارزو مرگ میکنی اصلا خوب نیست همه یک مرحله از زندگی پول ندارن مخصوصا الان که بازار کساد یکم اروم باش همین که خانواده پشت بالتون شاکر باش❤️

بوی عصبانیت و حرصت تا اینجا اومد، اروم باش عزیزم همه مردا همینن

سوال های مرتبط

مامان بچهام نبض دلم مامان بچهام نبض دلم ۲ سالگی