۸ پاسخ

توام برو بچه اتم ببر صبحونه و ناهار شامم همونجا باش تا حرصشون بگیره

همینجور که همه گفتن توام هر روز پاشو برو اونجا با شوهرت تا شب بمون هر حرفی هم زدن محل نده بیخیال بیخیال باش

وقتی پیش اونا باشه نمیکشه ولی پیش تو باشه میکشه خو بگو ماهم ادمیم زنو بچشیم پیش ما باشه مارو ببره بیرون نمیشه که همش بیاد خونه شما

چرا خونه خودتون نمیمونه؟؟
خونه مادرش چیز خاصی داره؟

خودتون باهاش بربد بعد یمدت کلافه میشند میگند نیاید .خرج و مخارجتون بنداز گردنشون شام و ناهار

امان از این مرد های بی فکر موقع که مجرد بودن انگار بچه یتیم بودن خانواده هاشون محل سگ بهشون نمیدادن الان واسه ما ننه بابا دار شدن😂🤭

همسرت خرجم میکنه براشون؟

صبح جمعه هم ولش نمیکنن؟؟خب توام میرفتی یه چندبار برو بچتم ببر دهنشون سرویس کن ینی چی تنها میخوانش

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی