#فرزند پروری #زایمان #نی نی #پوشک

تصویر
۳ پاسخ

بره اسنپ کار کنه.. حالم از مردی ک میمونه خونه بهم میخوره

ای کاش میشد راحت گفت طلاق بگیر اگه میتونی چون اینجور مردا و خانواده هاشون لیاقت دختر مردمو ندارن،حالا اگه طلاق بگیری نه ننش نه خواهرش یک دیقه هم تحملش نمیکنن،ولی حیف که کاراسونی نیست🥲

این مردا خانواده خودشونو میبینن جوو گیر میشن
واسه منم خاک تو سرش این ماه زیاد ریخت خانوادشو دیده دوباره سگ شده

سوال های مرتبط

مامان علیسان 👶🏻♥️ مامان علیسان 👶🏻♥️ ۲ سالگی