#فرزند پروری
#نی نی
#پوشک
#شیر

تصویر
۳ پاسخ

منم خصوصا پوست دستام خشک همش باید مرطوب بزنم

به نظرتون خوبه برای بدن؟؟من ده روزی میشه بعد از غذا با یه دونه ویتامین ای مبخورم
اابته من چون پوستم به شذت خشک و ضمخته میخورم

امگا سه خیلی ورم بدن و کم میکنه فقط بعد غذا بخور ترجیحا بعد ناها

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی
مامان فسقلی ها🍼🩵💖 مامان فسقلی ها🍼🩵💖 ۲ سالگی