#فرزند پروری #زایمان #نی نی #سزارین #کودک

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیزم تو اجازه دادی انقد راحت تو همچی زندگیت دخالت کنن بگو خیلی دلسوزه دست داداششو بگیره ببره بزاره سر یه کاری نه اینکه چیز زندگیه منو بخوره

اصلا پاتو نزار بنظر من این همه دخالت تو زندگی شما اصلا طبیعی نیست😐

😐

خب تو خیلی اشتباه میکنی وقتی دخالت میکنند میگی برو به داداشت بگو، بهش بگو زندگی هر کس به خودش مربوطه مگه ما تو زندگی شما دخالت میکنیم ؟ سفت و سخت باش اینهمه دخالت اخه ؟ من مقصر شما رو میدونم

من یکبار همچین حرفیو زد گفت داداشم داره میره سرکار برای تو ببین خسته میاد از سرکار گفتم تو مراقب کلاه خودت باش شوهرت مدام خونه تنهاست توهم همش خونه مادرت
من دارم کار خونه میکنم اون بیرون
دهنشو بست یکسال کامل قهر بود دیگه آدم شده

اصلا چرا باید جواب بدی؟
هرچی گفت بگو چطور؟واسه چی؟هی سوالشو باسوال جواب بده یاهم بهانه بیار قطع کن وقتی‌جواب میدی پررو تر میشن

وقتی سوال می‌پرسه آمار نده . جوابشو با سوال جواب بده
مثلا چطور؟!
شماها چ‌ میکنید عیدی هاتون رو ؟!
گفت فلان جور فلان چیزو‌مصرف کن .بگو باشه و ب کار خودت ادامه بده

تو با خانواده خودت برو بیرون فردا بزار شوهرت هم با خانوادش بره اینجوری برا هر دوتون هم بهتره ناراحتی پیش نمیاد

به نظرم نرو بمونی خونه بهتر از این که بری پیش اینا

خوده داداشش میره سیگار میگیره قهوه میگیره بهش میگم مگه من باهاشم ببینم کجا میره کجا نمیره که به من میگی

تازه خار شوهر بزرگه میگفت کمتر بخورید خب داداشش بیکاره من چیکار کنم گفتم وظیفشه بره سرکار مثل من باید بشورم بسایم بپزم آشغال نفهمه هی میگفت آمار عیدی دارم کیه چقدر داد چقدر پرووو ان

مشکل منم هست

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی