۱ پاسخ

الهی آمین
من موافق طلاق نیستم ولی موافق قانون برابری زن و مردم
ولی درباره چیزی ک شما میگین خیلی مسخرس ک مرد بدون هیچ دلیلی میتونه زنشو سریع طلاق بده ولی زن با دلیلم باید چندسال بره و بیاد تا اخر بتونه طلاق بگیره

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی
مامان علیسان 👶🏻♥️ مامان علیسان 👶🏻♥️ ۲ سالگی