#فرزند پروری #نی نی # پوشاک #بچه #سزارین

تصویر
۶ پاسخ

اره دقیقا اونوقت این مردا نمیتونن حرف زوربگن

رژیم عوض نمیشه گلی، برای طلاقم دلیل قانع کننده داشته باشی و وکیل بگیری کارت راه میوفته

عزیزم کاملا حرفت درسته اما خانوم ها هم باید یه همتی نشون بدن دیگ اون دوران گذشت زن بشینه فقط دست شوهرشو نگاه کنه برای زندگی بهتر هر دو نفر باید کاری کنن الان تو کشور های دیگ هم زن پا به پای مرد باید کار کنه و جون بده

این قدر هم سخت نیست که به خودت سخت میگیری میری دادگاه درخواست طلاق میدی

انشالله عزیزم حق داری وقتی رنج ببینی چرا باید دوسش داشته باشی یا رابطه داشته باشی زودتر طلاقتو بگیر اگه نمیخایش برو پی زندگیت چون نخواستن ممکنه خدای نکرده باعث خیانت بشه
اگه هم راه داره وپدر خوبیه ببخش وباهاش راه بیا بخاطربچت

ما خانما اگر موقع ازدواج یکی بهمون میگفت به جای تعیین مهریه حق طلاق بگیر در مواقع ضروری اینجوری عذاب نمیکشیدیم

سوال های مرتبط

مامان علیسان 👶🏻♥️ مامان علیسان 👶🏻♥️ ۲ سالگی
مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی