۱۷ پاسخ

نمیدونم بعد بیا تعریف کن چطوری بود🙂

نه درد نداره منم معاینه شدم اما بیشتر از ترسم و خجالت انگار احساس درد میکردم اما بخوام واقعا بگم دردی نداشت

اصن درد نداره حتی معاینه تحریکی هم اونقد ک میگن درد نداره

ببین قابل تحمله و باید خودتو شل کنی بعد من چندبار معاینه شدم دست هرکسی فرق داشت یکی درد داشت یکی اصلا درد نداشت یکی کم درد داشت بعدم طولانی نیست که چند دقیقه طول می‌کشه

رابطه برقرار کن بعد برو راحتره بدنت از خشکی در میاد

اسم بچت چی میزاری گلمم

نه عزیزم بدنتوشل کن انقدرسخت نیست ،،من معاینه تحریکی هم شدم اصلادردخاصی نداشت

شل کنی درد نداره

من چند روز پیش معابنه شدم
دقیقا منم تو گهواره خونده بودم میترسیدم ولی درد نداشت خودتو شل بگیر
فقط خجالت میکشیدم🫣
یه جاییم خوندم که پاهارو از مچ به سمت داخل بچرخونی لکن تو حالت استراحت میشه راحت تره ولی من همون تو حالت عادی بودم خداروشکر خوب بود

معاینه لگن همون معاینه تحریکیه؟ چطوریه؟

اصلا درد نداره
خودت و شل کن
موقع معاینه یه نفس عمیق بکش تمومه

آره درد داره ومن باید این دردوهم بکشم😑😑😑

اگه دکترت خوب باشه اصلا درد ندارع بعضی ها خشن معاینه میکنن من تاحالا سه بار معاینه شدم

نه درد نداره شل کنی

نه نداره
من شدم در حد چن دقیقست
و اگر شل کنی دردش خیلییی کمتر

من هفته پیش یه بار معاینه شدم اصن هیچی حس نکردم هیچ‌دردی نداشت🙄🙄😕

من که اصلا هیچی خس نکردم بعدش گفتم همین بود 😂

سوال های مرتبط