من سزارین دومم دکتر گفت همکارا 25 میگیرن من حالا راه میام ولی فقط بیمارستان خصوصی میره خدا میدونه چقدر هم بیمارستان بگیره.
۶تومن
من زایمان طبیعیم دکترم ۶ تومن میگیره
دکترتون خوب قیمت داده
عزیزم برو همون بیمارستانی که میخوای زایمان کنی پیش دکتر زنان خود بیمارستان پرونده باز کن بدون دستمزد زایمانتو انجام میدن فقط پول بیمارستان میدی
10 میگیره
بیمارستان خصوصی ام میره فقط هزینه بیمارستانم 70 تومن
من سز اولم ولی دکترم اصلا اهل زیر میزی نیسس😍
واقعاپول میگیرن دکترمن گفت اول تیرنامه میده اسم پول نیاوردنکنه همون روزاخربگه😑
مگه شما سز اجباری حساب نمیشین چرا دوباره پول میخوان
والا معضل ما شکماولیا سزارینه فک کردم دومیا دیگه راحترن
والاما۱۵گفته. سزاجباری هستم ۱۲خوبه تازه بیمارستان شخصی اگ بریم
خوب گفته خدایی زاهدان ۴۰ تومنه
شیراز ۳۰ میگیرن
خوب گفته خدایی
از من 20 گرفتن
بیمارستان دولتی یا خصوصی
مگه اجباری نمیشه؟
باید پول داد مگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.