خانما بیاین بگین طبیعی یا سزارین؟؟؟؟
کدومین؟چرا؟
بارداری
بارداری

۷ پاسخ

من سزارین انتخاب کردم ولی اگه آستانه تحمل دردم زیاد بود میرفتم طبیعی

سزارین با اینکه خیلی درد کشیدم ولی بازم راضیم فوبیا زایمان طبیعی دارم 😑

تا اخر عمر طبیعیو انتخاب میکنم طبیعی با اینکه درد داره ولی همون روز سر پا میشی

من طبیعی بودم راضی ام از روز دوم درد نداشتم بخیه هام کلا دوتا بود هنوز جذب نشده ولی درد حین زایمان وحشتناکه کار هرکسی نیست

سزارین
زایمان دومم هست بسیار خوشحالم
چون برابچه ضرر نداره
اینای ک طبیعی بودن خیلیا بودن دست بچه در رفته موقع زایما یکی پاش و...

پسر کوچولوم طبیعیه
ولی من سزارین انتخاب کردم.
از نظر خودم جسمی و روحی نتونم طبیعی زایمان کنم ترس دارم

سزارین
زایمان دوم
فشار خون بالا

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد