نظر شخصی و بستگی به بونیه و روحیه و توانایی هرکی داره هرکی نسبت به بدن خودش تصمیم میگیره...ولی نظر شخصی من سزارینه چون رضایت هاش واقعاااا بیشتر از طبیعی بوده هرچی خوندم
من طبیعی هستم ولی چون افت قند دارم دکتر گفت به احتمال زیاد سزارین باشه
منم خیلی این سوال پرسیدم همه عمه هام و مامانم میگفتن سزارین
دونفرم که دو درده شده بودن میگفتن سزارین.
دیگه خودمم خیلی ورم کردم بچمم وزنش زیاد شد سزارین کردم اگرچه اونم همش پف بود بیشترش رفت تا روز دهم نصف شد بچه.حتی دکتر میگفت چه خوب شد سزارین کردی.
سختیشم سه روز اول خیلی سخت بود برامن بخیه هام میسوخت.بخیه هام کشیدم راحت شدم.
طبیعیم زر میزنن یه دردایی بعد سزارین داشتم مث جمع شدن رحم خب طبیعیه معلوم بعد طبیعیم داری.
کلا زایمان سخته انتخاب بین بد و بدتره
طبیعی ام
من ک طبیعی ام🫠
فققققطططط سزارین
تجربه سزارین و طبیعی جفتشم داشتم
اگر شرایط و توان و مخصوصا روحیه شو داری طبیعی اگه نداری مستقیم برو سزارین
فقط سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.