هرچی فکرش میکنی و توانایی شو داری از لحاظ جسمی و روحی
من طبیعی و انتخاب کردم
انتخابش بستگی به روحیه خودت بدنت و خیلی چیزای دیگ داره
طبیعیییی
کلا به روحیه و شرایط بدن بستگی داره، نمیشه از روی نظرات بقیه تصمیم گرفت
من آستانه تحمل دردم بالاس، بچه سفالیکه و خداروشکر بارداری بدون مشکلی رو سپری کردم
ولی انتخابم سزارینه همه اطرافیانم هم سزارین بودن
هیچ کدوم هم به کسی پیشنهاد نمیدم هرکس خودش میدونه چی براش بهتره و برا بدن خودش تصمیم میگیره
زایمان اولم طبیعی بود خیلی راضی بودم دومی هم صد درصد اتفاقی نیفته طبیعی
ولی باز بستگی به خودت و بدنت داره
سزارین
من جفتشو تجربه کردم. به نظر من طبیعی
بدن با بدن فزق میکنه..یکی تحمل دردش بالاس یکی ن
ولی سزارین البته هرکی ی تجربه ای داره نمیشه گفت صددرصد سزارین
من نظر شخصیم برای خودم فقط سزارینه ولی خب برای کسی نسخه نمیپیچم
عزیزم آناتومی بدن هر آدم با ادم دیگه فرق داره و این کاملا به خود طرف بستگی داره،ولی اگر نظرسنجی هستش من خودم سزارین
صددرصد سرزارین
سزارین
من ۹ سال پیش درد طبیعی کشیدم اخرم سزارین شدم .الانم که سزارین اجباریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.