طبیعی بیهوشی نداره بی دردی داره بی دردی هم عالیه
سزارین بودم با بی حسی خیلیییییی راضیم
سزارین
اول بیهوشی
قبول نمیکنن پس احتمالا بی حسی
سزارین،بیهوشی اصلا خوب نیست فقط بیحسی
منکه طبیعی هستم ورزش های بارداری هم انجام دادم ماما هم گرفتم دیگه با خداست
سزارینم میخواستم بیهوشی باشه اما دکترم گفت نه بی حسی
بیهوشی خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.