۶ پاسخ

طبیعی بیهوشی نداره بی دردی داره بی دردی هم عالیه

سزارین بودم با بی حسی خیلیییییی راضیم

سزارین
اول بیهوشی
قبول نمیکنن پس احتمالا بی حسی

سزارین،بیهوشی اصلا خوب نیست فقط بیحسی

منکه طبیعی هستم ورزش های بارداری هم انجام دادم ماما هم گرفتم دیگه با خداست

سزارینم میخواستم بیهوشی باشه اما دکترم گفت نه بی حسی
بیهوشی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان مارال و ماهان😍 مامان مارال و ماهان😍 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی