خانما سزارین یا طببعی بیاین بگینننن؟؟؟
بارداری
بارداری

۱۱ پاسخ

سزارین دوست دارم هزینه هاش بالاس مجبورم طبیعی انتخاب کنم 😩

سزارین ب انتخاب خودم

والا فکر نکنم زیاد فرق داشته باشه جفتش بخیه رو میخوری درد میکشی من اگه برگردم عقب حتما سز رو انجام میدم واقعا تو زایمانم اذیت شدم

من سزارینم دخترم بریچ

دلم سزارین میخواد اما دکترم انجام نمیده

طبیعی ان شاالله

چرا همه سزاریننن😫😂😂
من طبیعیم

منم میخوام سز بشم
از هردو روش میترسم ولی سزارین قابل تحمل تره فک کنم برام

من یکشنبه وقت سزارین دارم🥹

من برای سزارین نوبت زدم

من ک سزارینم

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد