پولی نمی گیره فقط ازمزایا ومعایب هرکدوم میگه اختیارش دست خودمون هست
من سزارین اجباریم ۱۷تومن
۱۰تومن گفته
۳۰گرف
گفته ۱۵
فردا قراره برم ببینم چی میگه اخرش
200 دلار
۷ میلیون دکتر میگیره ۸۵ میلیون هم بیمارستان میگیره🤦🏻
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
۲۵ بود با تخفیف ۱۵ گرفت
به من گفت ۱۵-۲۰ تومن میگیره
این هزینه ک دکتر میگیره نامه میده دیگ بیمارستان صددرصد قبول میکنه ینی ؟
۱۸ملیون
قبل عید گفته بهم۲۰تومن
الان نمیدونم شاید زیاد تر شده چون همه چی گرون شده 🙁
والا من پرسیدم ازاد گف ۷۰ تومن🫠
به من دیروز گفت ۱۰۰
الانم دربه در دنبال دکترم
همه نرخشون همینه
۱۵ الی ۲۰ گفته دقیقشو گفته ماه بعد بیا صحبت کنیم
۲۰ تا ۲۵
از من ۲۵ گرفت
گفت ۱۳ تا ۱۵
سزارین دوم هستم
فعلا گفته۱۵اگه بعدا نظرش عوض نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.