این مدل بالا آوردن طبیعیه؟ آب و شیر قاطیه

تصویر
۷ پاسخ

گ وه تو رفلاکس بهش بی بی کر یا پدیلایکت بده

اینکه از دماغ و دهن بیاد ممکنه از الرژی هم باشه

از دماغ و دهن رفلاکسه

بچه منم وقتی میخواد آروغ بزنه همراه با آروغش اینجوری بالا میاره گاهی هم از دماغش میزنه بیرون نمیدونم چرا

عزیزم از دماغش زده بیرون خطر ناکه ها
بینی برمیگرده به ریه
حتما حتما قطره نمکی بریز دماغش قبل شیر دهی تا نفس هم خوب بکشه
و رفلاکس هم داره بچت

اره عزیزم از بینی نزنه بیرون طبیعی و پرتاب نکنه

اب دهانش کش میاره مخصوصا وقتی شیر میخوره

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی