گ وه تو رفلاکس بهش بی بی کر یا پدیلایکت بده
اینکه از دماغ و دهن بیاد ممکنه از الرژی هم باشه
از دماغ و دهن رفلاکسه
بچه منم وقتی میخواد آروغ بزنه همراه با آروغش اینجوری بالا میاره گاهی هم از دماغش میزنه بیرون نمیدونم چرا
عزیزم از دماغش زده بیرون خطر ناکه ها
بینی برمیگرده به ریه
حتما حتما قطره نمکی بریز دماغش قبل شیر دهی تا نفس هم خوب بکشه
و رفلاکس هم داره بچت
اره عزیزم از بینی نزنه بیرون طبیعی و پرتاب نکنه
اب دهانش کش میاره مخصوصا وقتی شیر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.