منم توی شیردهی جلوی خودمو نگرفتم الان دیگ نمیتونم لاغر کنم
اول از رژیم ها سبک شروع کن شیرینی رو حدف کن. با ماکارانی نون برنج کم بخور فست مرحله اخره
بچه ت مهم تر از رژیم هست عزیزم
من حرفی ندارم بزنم بهت دختر
دیروز راهکار علمی دادم بهت
گناه داره گلی رژیم نگیر ولی پرخوریم نکن
عزیزم اون بچه الان بیشتر از هر چیزی بخدشیر مادر نیاز داره.ناراحت نشی ولی تو داری در حق بچه ظلم میکنی مطمن باش با شیر دادن لاغر میشی به مرور زمان تو الان بدن خودت هم ضعیفه باید تقویت بشی
رژیم اشتباهی گرفتی باید بری زیر نظر دکت. تغذیه رژیم شیردهی بگیری هم وزن میکنی هم شیرت کم نمیشه
نظر شوهرت چیه؟
عزیزم اگه مرتب شیر بدی همون شیردهی خودش خیلی لاغرت میکنه
عزیزم تنها کاری که بکن اینه که مصرف برنج رو کم کن و اینکه شیرینیجات رو حذف کن .چیزای دیگه رو نمیخواد حذف کنی چون روی شیر تاثیر میذاره . اینکه بخوای فقط تخم مرغ بخوری و سبزیجات و اینا اشتباهه
مخصوصا که پسرت تازه دو ماهشه و کوچیکه .
ای خدااا لپاشو 😍
عزیزم بزار لاقل شیش ماهش بشه بعد رژیم بگیر گناه داره بچه
من سر بچه اولم رژیم گرفتم
خیلی پشیمونم
هم شیرم جون نداشت و هم رژیم گرفتم و رو قد و وزن پسرم تاثیر گذاشت و پشیمونم
یا بزار بعد ۶ ماهگی ، که غذا خور شد، رژیم اصولی بگیر
یا اگر الان رژیم میگیری، شیر خشک کنار شیر خودت حتما بهش بده که رشدش کم نشه
شیر خشک بده این اشتباه ترو منم انجام دادم برای زایمان اولم بچم همش گریه میکرد و لاغر شده بود من فک میکردم از همه بچها همینن بعدش فهمیدم چه کار اشتباهی کردم 💔🥲
حدااقل کمکی شیرخشکش بده
اصلا پیدا نیست بهت .سخت نگیر.
وای عشقمممم.فعلا تا دوسال بیخیال وزن باش بعدش چیزهای مقوی،با کالری کم بخور
الان زمان مناسبی برای رژیم گرفتن نیست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.