بنطرم با بیهوشی برو به منم میگفتن دردش زیاد نیست و فلان من با بیهوشی رفتم دوتا لوله هامم بسته بود دکتر میگفت بهترین کارو کردی با بیهوشی اومدی وگرنه درد شدیدی میکشیدی چون لوله هات بسته بود ریسک نکن
من بیهوشی زدن برام دردو حس نکردم ولی میگن درد داره کلا ده دیقه بیهوشب
من از هرکیییی پرسیدم گفته دردش قابل تحمله مثل درد پریودیه
بعدم واس یه بیهوشی فقط ۴تمن میگیرن حداقل اونم واس یک ربع بیست دیقه من خودم بدون بیهوشی انجاممیدم تازه قبلشممیری بهت میگن چی استفاده کنی ک خیلی اذیت نشی
من بدون بیهوشی بودم چندروز پیش
من دوبار بیهوش شدم اصلا ترس ندارههه
عزیزم پیش کدوم دکتر میری منم ۶ ام نوبت دارم
البته دردش بستگی به بدنت داره اگه قبل عکس شیاف مسکن بذاری یه پروفن هم بخوری دردش قابل تحمله
جراحی که نیست کلن ده دقیقه میتونی تحمل کنی بدون بیهوشی
آره بابا نیازی به بیهوشی نیست دردش فقط چندثانیه هست😅
با بیهوشی بهتره
اصلا درد خاصی نداره بدون بیهوشی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.