عکس رنگی ک درد نداره
چیزی نیست ک بخوان بیهوشی کنن
بیهوشی نیاز نیست دردش در حد اینکه پریود میشی و زود میگذره
من فقط ابن سینا رو بلدم که تو تهران با بیهوشی انجام میدن. خب چرا صبر نمیکنی بعد عید این کارو بکنی؟ اورژانسیه؟
من بدون بی حسی و بیهوشی رفتم اونقدی که میگفتن سخت نبود .نا گفته نماند ک بدن با بدن فرق داره
میگن دردش قابل تحمله. منم قراربودبرم ابن سینادیگ توجنگ نشد
درد نداره ک بیهوشی بخاد 😑😑
عزیزم زیاد درد نداره بدون بیهوشی
الان دم عید ابن سینا بسته هست وگرنه میومدی تهران انجام میدادی با بیهوشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.