۸ پاسخ

عکس رنگی ک درد نداره
چیزی نیست ک بخوان بیهوشی کنن

بیهوشی نیاز نیست دردش در حد اینکه پریود میشی و زود میگذره

من فقط ابن سینا رو بلدم که تو تهران با بیهوشی انجام میدن. خب چرا صبر نمیکنی بعد عید این کارو بکنی؟ اورژانسیه؟

من بدون بی حسی و بیهوشی رفتم اونقدی که میگفتن سخت نبود .نا گفته نماند ک بدن با بدن فرق داره

میگن دردش قابل تحمله. منم قراربودبرم ابن سینادیگ توجنگ نشد

درد نداره ک بیهوشی بخاد 😑😑

عزیزم زیاد درد نداره بدون بیهوشی

الان دم عید ابن سینا بسته هست وگرنه میومدی تهران انجام میدادی با بیهوشی

سوال های مرتبط