دوستان درد عکس رنگی بیشتر یا نمونه برداری از رحم؟؟؟؟
بستگی ب آستانه دردت داره نترس مث معاینه سنگین تر دیگ
من بابیهوشی بودچیزی نفهمیدم.بعدش یه دردخفیف مثل پریودی داشتم
من دوبار رفتم باز اول چون ترسیدم با بیهوشی رفتم بار دوم دیگ بیهوشی نزدم خیلی استرس داشتم ولی باورم نمیشد ذره ای درد نداشت فقط حس کردم ی چییزی وارد بدنم شد ذره ای درد نداشت
سونوگرافی واژینال خیلی بیشتر درد داشت تا عکس رنگی
نترس عزیزم
من انجام دادم منم خیلی ترس و استرس داشتم یه لولم باز بود و اصلا درد نداشتم لوله ای که گرفتگی داشت اون درد داشت مثله درد پریود در حد یه دیقه
قبلش شیاف دیکلوفناک استفاده کن عزیزم و قرص مسکن هم بخور
منم خیلییییی استرس داشتم
ولی درد آنچنانی احساس نکردم
من رفتم انقدددد اینجا میگفت ک درد داره فلانه میخاستم سکته کنم ،، اما اولش که مثل معاینس بعدش ی مایه وارد رحمت میکنن دقیققق عین درد موقعی ک پریودی میشی قابل تحمله اصلا آنقدر ک میگن درد نداره
عزيزم من امروز عكس گرفتم برا من واقعا درد نداشت بدون مسكن و بي حسي بود گرفتگي هم داشتم
زیاد طول نمیکشه عزیزم
ببینید اگه لوله هاتون باز باشن که خب درد چندانی نداره اما اگه بسته باشن این ماده ای که توی واژن میچرخونن یه کم درد داره ولی کاملا قابل تحمله اصلن نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.