اعتصاب شیر تا کی بچم لب ب شیرنمیزنه

۵ پاسخ

تازمانی ک‌رفلاکسش‌خوب‌شه

خدای من منم درگیرم کارم شده گریه و حرص و استرس ک نمیخوره نکنه خشک شه الان ی سینم کم شده میخوره سرشو میکشه عقب😭

برا من تا هفت ماهگی طول کشید

منم 3ماه به همین شرایط گرفتارم خودم دیگه شرایطو پذیرفتم خبلی داغون شدم خیلی

جانا تا ۱سال اینطوری بود بعد برعکس شد غذا نمیخورد شیر میخورد 😂

سوال های مرتبط