۸ پاسخ

همینو دوتومن بهت داده بود به دلت می نشست 😂

قشنگه

بخدا گیر دادی بهش قشنگع بخدا اگه گرون بود دلت خنک میشد اصلانم ایراد نمیگرفتی🤦🏻‍♀️😂🫢

پایینش کش بزن مث مدل خمره ای بشه

۲۰۰؟؟
مفففت بوده که به دلت بشینه😂
با تیشرت سفید و ونس سفید عالی میشه

مفت خریدی خیلیم قشنگه

مبارکش باشه قشنگه

با تیشرت سفید و کتونی سفید قشنگ میشه..خوب هم خریدی عزیزم..مبارکه

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان لـانیا ❤ مامان لـانیا ❤ ۲ سالگی