بچها کسی تجربه مننژیت داره برای بچش سوال داشتم

۱ پاسخ

سلام عزیزم خواهر من تو سن دوسالگی درگیر شد متاسفانه عفونت شدید شد و مغز درگیر کرد ۴۵روز نیشابور بستری بود اینجا انقد احمق بودن نفهمیدن حالش بدترشد فرستادن مشهد اونجا خداروشگر بیمارستان امام رضا بود اون زمان دکترا درمانش کردن البته سه ماه کامل بیمارستان بستری بود کامل خوب شد نه قدرت شنوایی نه چیز دیگه ای از دست داد قدرت تکلمشم از دست داده بود که خوب شد تا سه سال زیر نظر دکتر بود مراقبتشم این بود که سرماخورده شد تبش بالا نره چکاپشو مرتب میبردیم الان ۲۳ساله اشه ماشالله خانوم زیبا زبون دراز داره خانم معلم میشه 🫢😊

سوال های مرتبط