بچها کسی ازینا ب بچش میده؟
مزش خوبه؟
دوس دارن بچها؟

تصویر
۳ پاسخ

من دختر اولم رو لیپوزوفر دادم خوب بود

لیپوزوفر رو چند خریدی ؟

بله لیپوزوفر ک عاشقشن بچه ها.اون یکیو ندادم.

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی
مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۸ ماهگی
مامان مامان دوقلوها❤️ مامان مامان دوقلوها❤️ ۵ ماهگی