دختر من از همون بیمارستان مثل بارون بهاری اشکاش میومد😐😐😐
ماساژ بده من تا ماه اول اشک نداشت مدام ماساژ میدادم الان یه ذره گریه کنه اشکش میاد
برای دخترم تا سه ماه نمیومد آلان میاد
مجرای اشکش لابد بستس تا ۴۰روزگی میگن اشک نمیاد منم امتحان کروم واقعا تا ۴۰روز نمی اومد بعد اون گریه میکرد اومد
تا 3 ماه نداشت الان داره
آرع من گریه میکنه نمیاد ولی دیشب خیلی جیغ میکشید دوقطره اشک داشت بچم گناه درد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.