کسی هست بچش همسن دختر من باشه هنوز غلت نزنه ؟؟
🙁🙁🙁🙁

۹ پاسخ

بچه منم ۴ماهشه هنوز نمیزنه

آره بابااا

پسرای من هیچ کدوم سینه خیز نرفتن و علت نزدن یهو افتادن به چهار دست و‌پا

پسر منم هنوز غلت نزده

چه عجله ای داری خواهر هنوز ک زوده

اره بابا‌زوده‌نگران‌نباش
دختر من بعد‌واکسن شش ماهگی غلت زد

پسر من چندروز مونده به ۶ ماهگی غلت زد

پسر خواهر من ٦ ماه و دوروزش بود غلت زد

کلا غلت نمیزنه احتمالا و اصلا مهم نیس بعضی بچه ها حتی چهاردستو پا نمیرن بعضیا سینه خیزم نمیرن بعضیا غلت نمیزنن اهمیت نداره

سوال های مرتبط