۶ پاسخ

منم میدادم وزن نمیداد

من ۲روزه دارم میدم خوبه

اره عزیزم

من میدادم تا ۴ماه دادم دیگه قطع کردم اصلا وزن نمیده

من میدم یه ماهه طعمش عالیه

من میدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 مامان 🧿🎀🧸آیسن و آوین🧸🎀🧿 ۱۴ ماهگی
مامان عباس عشق مادر مامان عباس عشق مادر ۹ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۶ ماهگی