۳ پاسخ

من سوپرامیل دو میدم عالیه

من میدم هردو خیلی خوبن فقط بیومیل یبوست میشد ولی وزن دهیش بیشتر از سوپرامیله

سوپرامیل ۲ چرا؟ وقتی هنوز ۶ ماه کامل نشده

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی