۲۱ پاسخ

دمت گرم خوب تقسيم کردی، همیشه نگاه سرمایه ات کن نگاه همسایه ات نکن، به اندازه جیبت خرج کن، ربطی نداره که بقیه یه مرغ یه شب می خورن حتما تو جیبشون برا 29 روز دیگه هم پول دارن که بخورن، شما کاملا برنامه‌ریزی خوبی کردی که همه رو یه شب تو شکم نریختی و به چند روز بعدشم فکر کردی

روشون چی نوشتی

ما یک مرغ سه وعده میکنیم

من 3 تا تیکه رو یک وعده میکنم
2تا خودمونیم یه پسر 8ساله و دخترم

افرین چه خوب تقسیم کردی .

ار فروشگاه گرفتی؟
نسبت به قبل ارزون تر شده

اون یکی روچرا تک گذاشتی

شوهرت باید قدرتو بدونه خیلی زن خوبی هستی❤️ امیدوارم بهترین ها برات اتفاق بیافته

خواهر چطور تقسیم کردی چقد بزرگ مرغ بود خیلی شده مثلا این رون مرغ تنها میپزی

خوبه والا من گرفتم ۱۱۰۰ دونه ای

ارزون شده که قبلا 1وخورده ای میشد.

ولی یه مرغ و خوب تقسیم کردی هاااا خیلی شده

یه مرغ یه تومن بود

خوشبحالت خواهر که با ی یکی دو تیکه سیر میشین😂شوهر من نصف مرغو تو ی وعده میخوره نصفشم تو وعده دوم

طلا اومد پایین و مرغ نمیاد پایین

من هرسینه دروعدمونه

من دو تا تیکه میندازم تو هر بسته
مثلا یه ته روند با سینه یا به رون و سینه و ....

میبینی چقدر گزون بخدا ما الان چند ماهه مرغ می‌خریم دونه ای یه تومن تا یک و دویست میفته برامون لعنت ب این زندگی

ما یه مرغ به یه هفته یا 10 روز ۴ تا بسته میشه

خخخ ایول یدونه مرغ اینهمه تقسیم شده
من دو تا رون میزارم سینشو یسمتشو ب پسرم نگه مدارم یطرعشم یاچرخ مکنم یا خورد مکنم کتفوبالم واس سوپ

نسبت به دوهفته پیش ارزون شده مثلا
ما ۳تا مرغ متوسط گرفتیم ۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی