۶ پاسخ

من روناشو جدا میکنم ینی ساق ران و خود ران جدا این میشه دو بسته خورشتی
سینه هاشم یا خورشتی میکنم یا خورد میکنم باهاش واویشکا یا استامبولی اینا.درست میکنم با استخوناشم سوپ یا الویه

برای دونفر چهاربسته میشه سه تایی من واسه خودمون که بابچه هاچهارنفریم هر بسته شش تیکه می‌زارم بچه هام کوچیکن

مونده به طرز پختش خب...
من هر رونو جدا هر سینرم جدا تو پلاستیک میزارم

من۴بسته میکنم

بستگی داره دوتاتون چی بخورین چند تیکه بخورین

والا من یه رون کامل با یه سینه ی بال و گردن میزارم یه بسته
دوبستع اینجوری درمیاد
فک کنم دو تیکه سینع باز اضاف میاد اونم میزارم جدا برا غذاهای دیگ

سوال های مرتبط