من دکترم بهم گفت دردی که حالت انقباض داره و فشاریه ، شبیه درد پریود نباید داشته باشی ، اگه این مدلیه باید با دکترت مشورت کنی
درد زیر دلم و کمر که میگیره ول میکنه و اگه ببینی زمان دردهات و استراحت هات یکسانه باید حتما بری پزشک دردش قابل وصف نیست😭 هرکار میخوای بکنی از چنگش خلاص شی نمیشه یاد زایمان خودم افتادم ۱۲ سال میگذره اماحتی یبارم از ذهنم بیرون نرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.