دوستان انقباضات چطوریه؟؟

۲ پاسخ

من دکترم بهم گفت دردی که حالت انقباض داره و فشاریه ، شبیه درد پریود نباید داشته باشی ، اگه این مدلیه باید با دکترت مشورت کنی

درد زیر دلم و کمر که میگیره ول میکنه و اگه ببینی زمان دردهات و استراحت هات یکسانه باید حتما بری پزشک دردش قابل وصف نیست😭 هرکار میخوای بکنی از چنگش خلاص شی نمیشه یاد زایمان خودم افتادم ۱۲ سال میگذره اماحتی یبارم از ذهنم بیرون نرفته

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیهان مسدودم مامان نیهان مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری
مامان آلوچه مامان آلوچه ۶ ماهگی
مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۵ ماهگی
مامان پناه و پانیذ مامان پناه و پانیذ ۱۳ ماهگی