انقباضات زایمان زودرس چطوریه ؟
من شکمم تیر می‌کشه نگرانم

۴ پاسخ

ممنونم ازتون❤️

فاصله انقباض زایمان کوتاهه با درده و دردش میکشه توی کشاله ران
وای انقباض عادی یا همون براکستون هیکس نامنظمه با تغییر پوزیشن از بین میره معمولا یکطرفه هست البته برای من هم یک طرفس هم وسط جم میشه و کاملا بی درده

تیر کشیدنی نیست. انقباضات یعنی بچه خودشو سفت کنه همراه با درد شکم و کمر

مال منم می‌کشه فک کنم طبیعی بچه دار بزرگ میشه
انقباض یهو سفت میشه یهو شل میشه اونم منظم

سوال های مرتبط